avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... As vrea sa fiu lamurita intr-o problema. Sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

As vrea sa fiu lamurita intr-o problema. Sunt studenta, parintii ...

As vrea sa fiu lamurita intr-o problema.
Sunt studenta, parintii sunt divortati iar tatal imi plateste pensie alimentara prin sentinta judecatoreasca.
Recent, a fost executat silit si i s-a pus poprire pe cont, iar de atunci nu am mai primit pensie alimentara. Nu reusesc sa-l contactez, intrucat nu doreste sa-mi raspunda la mesaje si nici la apeluri. Mentionez ca dansul a fost executat intr-un proces cu cineva cu care a avut dispute.
As dori sa stiu ce demers pot face sa-mi obtin dreptul meu totusi in continuare.
Ultima modificare: Joi, 22 Octombrie 2020
bluesky112, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:40, 23 Octombrie 2020
daca exista o hotarare judecatoreasca prin care s-a stabilit sa va plateasca pensie, apelati la un executor judecatoresc.
Daca nu, va trebui sa il actionati in judecata, cu cat mai repede, cu atat mai bine, pt ca pensia se plateste dela data depunerii cererii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara student vikiniculae64@yahoo.com vikiniculae64@yahoo.com Buna ziua, va rog sa ma ajutati intr-o problema: unde ma pot adresa si cu ce documente, daca fostul sot a iesit la pensie pentru limita da varsta si exista o ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara neplatita ugabi ugabi buna ziua. am o mare problema si cer ajutor de specialitate. sunt divortata si am un copil de 3 ani. fostul sot plateste pensia alimentara cum are el chef, la ... (vezi toată discuția)