Bună seara. Administratorul blocului nostru refuză să ne dea orice informație despre situația financiară a asociației, în condițiile în care restantele la întreținere sunt de 20000 lei ,mai vechi de 3 ani,unele, fondul de rulment este 8500 lei ,fondul de reparații nu mai există. Unde ne putem adresa pentru a chema un control financiar și cât ar costa ? Mulțumesc
Pentru completa si corecta dv informare studiati temeinic disp L nr 196/2018
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care este factor decizional
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta executionala
Legea nr 196/2018 prevede ca serviciul din primarie exercita control asupra activitatii asociatiilor de proprietari dar ,in multe cazuri inspectorii din primarie nu stapanesc dispozitiile in domeniu ,mai putin se pot implica in verificarea de documente financiar contabile
Solicitati oficial presedintelui de asociatie sa va clarifice aspectele care va suscita interesul
Presedintele de asociatie are obligatia sa va permita accesul -la cerere,la orice document al asociatiei de proprietari