avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 273 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Am o problema, am făcut comanda de un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Am o problema, am făcut comanda de un produs online ...

Buna ziua,
Am o problema, am făcut comanda de un produs online in valoare de 1900 lei pe PFA. L-am returnat in câteva zile de la primire. A trecut peste o luna și nu am primit banii înapoi și nici factura storno.
Am făcut reclamație la protecția consumatorului dar am primit răspuns ca nu este este sfera lor de activitate deoarece produsul este cumpărat pe pfa.
Unde ma îndrumați sa pun o reclamație ? Sau ce sa fac in situația asta ?
Ultima modificare: Vineri, 6 Noiembrie 2020
MirelaPav, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cristina Filimon , Avocat 12:55, 6 Noiembrie 2020
Notificare pentru restituirea prețului, având în vedere că ați returnat produsul și au acceptat returul. Dacă nu restituie, îi dați în judecată.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conditii de returnare a produselor jamesbond12 jamesbond12 Am cumparat un produs, un portofel din piele, dintr-un magazin de renume, acum cateva zile si as dori sa il returnezi, sa primesc banii inapoi, dintr-un motiv ... (vezi toată discuția)
Restituire suma retur magazin de electrocasnice Mihai1488 Mihai1488 Buna ziua, Am urmatoarea problema. Pe data de 18.03.2020 am restituit o comanda plasata online intr-un magazin fizic Altex, suma fiind restituita pe loc ... (vezi toată discuția)
Restituire bani comerciant - produs defect Betty06 Betty06 As vrea sa stiu daca un comerciant imi poate refuza restituirea banilor atunci cand returnez un produs cumparat deja defect de la el. Mentionez ca am cumparat ... (vezi toată discuția)