avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 564 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt profesor iar în ultimii 4 ani am exercitat un ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt profesor iar în ultimii 4 ani am exercitat un mandat de ...

Sunt profesor iar în ultimii 4 ani am exercitat un mandat de viceprimar. Pe 21 octombrie a fost validat noul consiliu local, deci mandatul meu s-a finalizat. În speranța preluării unui nou mandat de viceprimar, și pentru a nu da afară 2 suplinitoare care îmi țin locul, nu am făcut cerere de anulare a suspendării CIM. Directorul îmi spune că nu mai poate opera în Revisal cu data de 22 octombrie și că pot pierde titularizarea și inclusiv locul de munca..Menționez că am depus totuși cerere de anulare a suspendării și certificat medical pe data de 4 noiembrie. Ce sa fac pentru a nu pierde locul de munca?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:10, 9 Noiembrie 2020
Anularea suspendarii nu se poate face , ci doar incetarea suspendarii .... se poate face si retroactiv, sub riscul aplicarii unei sanctiuni contraventionale....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisie din invatamant andreea3006 andreea3006 Sunt profesor titular de limba si literatura romana, am luat examenul de definitivat de anul acesta si doresc sa demisionez din motive personale. Inca nu mi-am ... (vezi toată discuția)
Titularizare educatoare conf art 253 ne_interesant ne_interesant Sunt educatoare suplinitoare de 2 ani intr-o unitate de invatamant din mediul rural( 4 educatoare in total celelalte 3 sunt titulare), in 2010 am dat examen de ... (vezi toată discuția)