Buna ziua, am cateva nelamuriri in legatura cu incheierea contractului de comodat pentru sediul social al unei firme.
Am inteles ca acesta poate fi redactat sub semnatura proprie.
In cate exemplare trebuie incheiat daca apartamentul (in cazul meu) ce va fi dat in folosinta are 2 proprietari? In doua sau in trei exemplare?(cate unul pentru fiecare coproprietar si unul pentru SRL)
Trebuie anexata copie dupa actul de vanzare-cumparare?
In cazul in care se doreste folosirea doar a unei camere din apartament acest lucru trebuie specificat in contract?
Am si eu o intrebare referitoare la contractul de comodat :o societate x inchiriaza un apartament de la alta societate y care ii da dreptul societatii x sa subinchirieze apartamentul. Societatea X subinchiraza o camera din apartament pentru sediul social al unei firme Z. Societatile X si Z pot incheia ulterior un contract de comodat (firmele X si Z au acelasi administrator) ? Trebuie dus acest contrat undeva (Finante?- ca societatea X sa arate ca nu mai obtine venituri din subinchiriere? Registrul Comertului?).
Multumesc.
Sediu social
Mariralu
Eu ca si pers. fizica , proprietar ap., pot sa ajut pe cineva facandu-i un contract de comodat , pentru a isi deschide sediu social ( in acte ) pe ... (vezi toată discuția)