Bună ziua! Am achiziţionat o masină nouă care prezintă avarii în sensul ca pe capota faţă/spate şi cupolă are portiuni mici in care lacul prezintă exfoliere. Cei de la reprezentanţă, iniţial, au spus ca sunt niste pete care se vor îndepărta la spalare sau polish, dar la centul tehnic mi s-a comunicat ca fiind exfoliat lacul, soluţia este la reprezentanţă. Mi s-a propus reparaţia/revopsirea elementelor afectate, însa acest lucru mă dezavantajează, în sensul că scade foarte mult valoarea maşinii, eu am cumpărat o maşină nouă, nu second hand. Am solicitat, în baza legii 449/2003, înlocuirea autoturismului cu unul fără avarii, însa cei de la reprezentanţă sunt rezervaţi şi insista pentru revopsirea elementelor afectate. Eu nu pot fi de acord cu soluţia propusă întrucât m-as afla în situaţia de a fi achiziţionat un autorurism second hand la preţul unuia nou. Vă rog să îmi oferiti soluţii, daca v-aţi confuntat cu aceasta situatie. Multumesc!
Buna ziua,
Este normal ca cei de la reprezentanta sa incerce o remediere si nu o returnare a autovehicolului catre producator si inlocuirea lui. Normal pentru ei!!!
Insistati in inlocuirea masinii si nu in revopsirea ei.
Luati legatura cu un avocat din localitatea dvs. sa va redacteze o notificare pe care sa o trimiteti prin executor catre reprezentanta.
Cu siguranta, la primirea unui document oficial, nu vor mai insista in revopsire.