Buna ziua,
In 04.09.2019 am semnat un contract de prestari servicii cu o societate comerciala in vederea realizarii unui eveniment privat (nunta), pentru data de de 10.10.2020. In contextul pandemiei generate de SARS-CoV-2, evenimentul a fost reprogramat pe 02.10.2021 avand confirmarea oficiala din partea. La semnarea contractului a fost achitat un avans.
In data de 18.01.2021 am fost informat de catre o cunostinta cu privire la starea ciudata a locatiei (se demonta absolut tot). In urma contactarii managerul restaurantului, acesta mi-a confirmat ca locatia a fost inchisa fara a fi anuntat in acest sens. Am solicitat returnarea avansului insa din pacate managerul locatiei mi-a motivat intr-un apel telefonic ca este un moment dificil iar el nu mai figureaza ca angajat.
Acestia refuza sa imi returneze avansul dat, refuza sa raspunda in scris. Am facut o plangere la ANPC pana in acest moment.
Cum as putea aborda aceasta situatie mai departe? Credeti ca administratorul companiei poate fi acuzat de inselaciune?
Dupa cum ati prezentat situatia, putin probabil sa intre sub incidenta infractiunii de inselaciune, Trebuie analizat contractul incheiat cu societatea organizatoare.