avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua , sunt studenta in anul 2 la facultate ,am ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua , sunt studenta in anul 2 la facultate ,am castigat ...

Buna ziua , sunt studenta in anul 2 la facultate ,am castigat un proces de pensie alimentara continuare cu tatal meu , procesul a fost definitivat si irevocabil . Am luat legatura cu un executor judecatoresc pentru a i se pune proprire pe salariu , tatal meu acum vrea sa fac un test ADN , ma poate baga iar in tribunal ? Imi va influenta banii pe care ii am de primit ? Eu nu am primit bani de 2 ani , iar acum trebuie sa imi vina din urma . Va multumesc
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 20:14, 26 Ianuarie 2021
6 din 6 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dacă tatăl era soțul mamei la data nașterii Dvs., s-a prescris de mult termenul în care putea constesta filiație (art. 430 C.Civ.). Pe de altă parte, dacă a aflat acum -și poate dovedi- că sunt indicii să nu fie tatăl Dvs., da, vă poate chema în judecată.
De altfel, oricine poate chema pe altcineva în judecată oricând, accesul la justiție este liber.
Dacă o să și câștige, asta e altă poveste.
Dacă, așa cum presupun, i-a venit această idee doar pentru că nu vrea să plătească întreținere și nu sunt niciun fel de indicii că nu v-ar fi tată, cererea îi va fi respinsă.
Nu, o astfel de cerere nu va suspenda obligația de întreținere.
~ Conținut șters la cerere ~
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
tatal meu acum vrea sa fac un test ADN , ma poate baga iar in tribunal ?

important nu e ce vrea tatal, daca sunteti un copil rezultat din casatoria parintilor dvs, dreptul lui la o actiune in tagada paternitatii e prescris demult, nocul cod civil nu va e aplicabil, deci degeaba ar avea indicii el ca nu sunteti fata lui si oricum, nu are niciun indiciu.