avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Declarare venit
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Declarare venit

Buna seara!

Doresc sa lucrez ca partener afiliat pentru firma la care sunt angajat in momentul de fata. Problema este ca ei nu accepta fosti angajati sau angajati actuali. Platile facute sunt prin webmoney, paypal, etc. Pot ruga un prieten sa inregistreze cont de paypal de exemplu si din acel cont sa imi transfere mie banii, pe care apoi sa ii declar ca venit? Vreau sa fie totul legal, contractual nu am o clauza care ma impiedica sa devin partener afiliat al firmei, e doar regulamentul intern, pe numele meu contul nu va fi acceptat. In aceasta situatie, venitul trebuie declarat si impozitat de 2 ori? O data de prieten si apoi de mine?
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 12:29, 27 Ianuarie 2021
Nu. Va trebui prietenul sa declare anual cu declaratia unica si sa plateasca direct la stat impozitul pentru acest venit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

O firmã care face plãți paypal poate funcționa legal? stepanadrian stepanadrian O firmă poate face plăți PayPal colaboratorilor urmând ca fiecare în parte să plătească impozitele aferente în momentul în care banii sunt ... (vezi toată discuția)
Contract de confidentialitate crystina20s crystina20s Buna seara!Prietenul meu a fost angajat la o firma de web design timp de aprox 2 ani.In acest timp fostii lui sefi au avut o disputa de unde a rezultat ... (vezi toată discuția)