avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 872 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Mostenire cota parte 3/8 din masa succesorala a ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Mostenire cota parte 3/8 din masa succesorala a mamei. ...

Bunaziua. Mostenire cota parte 3/8 din masa succesorala a mamei. Vin spre atentia dumneavoastra cu urmatoarea problema. Dupa decesul mamei mele mostenesc 3/8 dintr-un imobil care reprezinta 6mp si 3/8 dintr-un imobil care ar inseamna 12 mp, deci in total o suprafata de 18mp. Lucrez ca politist de penitenciare si conform legii daca nu detin o locuinta proprietate personala in localitate pot beneficia de compensatie pentru chirie. Considerati din punct de vedere legal ca as putea beneficia de acest drept? Cum este interpretata notiunea de "locuinta" din punct de vedere juridic? Orice raspuns imi este de ajutor., chiar si un sfat.. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: iulian1986 , utilizator 12:19, 29 Ianuarie 2021
~ Conținut șters la cerere ~
Doamna avocat va multumesc ca mi-ati raspuns. Va intreb cum as putea convinge eu administratia de cele relatate de dumeavoastra, in situatia in care dupa o discutie verbala cu ei, imi zic ca primesc un raspuns negativ din partea juristului unitatii. Eventual sa formulez o adresa catre Ministerul Justitiei si catre Administratia Penitenciarelor pentru a primi un raspuns oficial ?

Silvia Zaharia a scris:

În opinia mea, aveți dreptul de a beneficia de compensația pentru chirie, din următoarele motive:

1. În acest moment, Dvs. dețineți cota de 3/8 din bunurile pe care mama Dvs. le-a avut cât a fost în viață și au rămas până în momentul morții sale.