avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua,s-a finalizat procesul de divort ,instanta a ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua,s-a finalizat procesul de divort ,instanta a decis ...

Buna ziua,s-a finalizat procesul de divort ,instanta a decis sa revin la numele de fata dinaintea casatoriei,ce sanse am sa pastrez numele sotului daca fac apel in acest scop? Mentionez ca sunt medic, exista o pacientura, nu ma cunoaste nimeni dupa numele de fata.Daca sotul se opune se poate sa-mi pastrez numele lui?Multumesc
Cel mai recent răspuns: lioara44 , utilizator 23:24, 1 Februarie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Formulati apel, in principiu instantele admit solicitarea de pastrare a numelui in contextul in care dovediti ca sunteti cunoscuta in sfera profesionala sub acel nume!
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Motivul pt care doriti sa va pastrati numele de familie (acela al notorietatii profesionale) face parte dintre acelea pe care instantele le iau in considerare atunci cand hotarasc ca sotia sa pastreze numele sotului in urma divortului.

Insa pt ca o astfel de cerere sa fie admisibila in apel trebuie ca ea sa fi fost formulata si in fata instantei de fond si analizata de instanta, O astfel de cerere nu se poate formula direct in calea de atac (este inadmisibila), legea interzicand expres acest lucru.
Multumesc, cererea a fost formulata si in fata instantei de fond .
Ultima modificare: Luni, 1 Februarie 2021
lioara44, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Divort de comun acord primavera primavera joi a fost prima si ultima infatisare in cazul divortului de comun acord. am hotarit in fata judecatorului sa-mi reiau numele de fata. apoi am ... (vezi toată discuția)