am si eu o problema . Lucrez la o firma de asigurari, colaborator si cand m-am mutat am pierdut un chitantier in alb si vreo 4 contracte de cladire in alb...care oricum nu mai sunt valabile, fiindca s-a schimbat formatul contractelor. Cum trebuie sa procedez? pe langa faptul ca le declar pierdute, cat trebuie sa platesc la societate sau cum se solutioneaza problema?
Ca orice act ,acesta trebuieste declarat ca pierdut si nul de drept intr-o publicatie de mare tiraj.
Anuntati conducerea socitatii si aceasta va lua masuri,nu stiu daca si impotriva dvs,dar este cert ca este vorba despre o neglijetnta,mai mica totusi prin schimbarea formularelor despre care faceti vorbire.
Cec refuzat
pneuros
am un cec refuzat fiindca emitentul la declarat pierdut as vrea sa stiu daca cecul se poate folosi pentru recuperarea banilor, cec ul a fost semnat si ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.