avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 727 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbarea locului de munca fără act adițional și ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbarea locului de munca fără act adițional și fără fisa de delegare

Bună ziua. Anul trecut, mai exact în data de 15 mai 2020 m-am întors din CIC. Menționez că lucrez la o Instituție Financiara Nebancara pe postul de Ofițer Operațiuni Financiar Bancare, iar contractul este pe perioada nedeterminata. Până să intru în CIC am stat la sediul care este trecut in contractul de munca. În 15.05.2020 ( când am revenit din CIC), șeful meu m-a informat verbal că nu mai am voie sa stau la sediu și ca trebuie să-mi desfășor activitatea în alta parte, mai exact sa fac credite într-un magazin partener. Nu mi-a dat un înscris, un act adițional care sa specifice modificarea funcției și nici nu mi-a făcut fisa de delegare. Din 15. 05 și pana astăzi mi-a schimbat de două ori locul de munca, dar fără un înscris. Șefa departamentului de resurse umane spune ca nu este ok ceea ce a făcut, dar nu ia masuri în aceasta privința. Mai menționez faptul că înainte sa întru în CIC eu ma ocupam de toate magazinele partenere din localitatea care este trecuta în contractul meu de muncă, iar de când am revenit din CIC mă ocup doar de unul singur. De celelalte magazine se ocupă un City Manager dintr-o alta localitate. Ce pot face în aceasta situație?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:47, 10 Aprilie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti sesiza ITM-ului sau instanta de judecata.
Mulțumesc pentru răspuns. Mai am o întrebare. În decembrie 2017 mi s-a modificat funcția ( din Agent Procedural în Ofiter Operatiuni Financiar-Bancare), însă nu am fost informata nici verbal și nici cu act adițional. Am aflat luna trecuta din Revisal. Am solicitat la Resurse Umane actul adițional și fișa postului pentru funcția pe care o dețin. Am primit ca și răspuns ca aceste documente nu se găsesc la dosarul meu de personal. Săptămâna trecută mi-au fost trimise pe mail și le-am semnat cu data din ziua în care le-am primit. Mi-au zis ca nu este ok și ca trebuia sa le semnez cu data din 2017. Este normal sa le semnez cu acea dată, dacă eu le-am primit săptămâna trecută? Mulțumesc,

Cornel Vasile a scris:

Puteti sesiza ITM-ului sau instanta de judecata.

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Este normal sa le semnati cu data primirii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Denumire functie ginnyy ginnyy se poate inregistra in cartea de munca o functie care nu exsita in COR? (vezi toată discuția)
Pot fi sanctionat ? papic papic Lucrez de noapte din septembrie 2008, in decembrie 2009 am cerut sa mi se plateasca sporul de noapte, in CIM este trecut program normal de 8 ore pe zi,dupa ... (vezi toată discuția)
Modificarea temporara a felului muncii keymc keymc Daca si angajatorul si angajatul sunt de acord ca pentru o perioada determinata angajatul sa indeplineasca o alta functie de executie decat cea specificata ... (vezi toată discuția)