avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1194 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua ! Sunt studenta însărcinată in 9 luni și ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua ! Sunt studenta însărcinată in 9 luni și as vrea ...

Buna ziua ! Sunt studenta însărcinată in 9 luni și as vrea va rog sa știu ce drepturi banesti am. Știu despre indemnizația de creștere a copilului, dar ma interesează dacă beneficiez și de alt ajutor. In Republica Moldova se da indemnizație unica la nașterea copilului și as vrea sa știu dacă se acorda și la noi . Am auzit unele mămici studente ca au primit acest ajutor din partea facultății pe care o urmau, insa când m am interesat la secretariatul facultății mi s a spus ca nu au fonduri și nu pot acorda. Astept răspunsurile dumneavoastră . Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:42, 20 Aprilie 2021
Buna ziua,
Din ce an sunteti studenta?
Ati lucrat in aceasta perioada?

La noi in tara o sa primiti, daca indepliniti conditiile de acordare, o indemnizatie lunara in cuantum de 1250 lei, cuantumul minim al acesteia, pana implineste copilul 2 ani.
Universitatile nu sunt obligate sa acorde vreun ajutor, o fac doar daca au fonduri... dar puteti intreba si la primarie, poate va pot ajuta dumnealor.
Ultima modificare: Luni, 19 Aprilie 2021
Ionut.ion, utilizator
Sunt anul 3. Am lucrat pana sa rămân gravida, insa fără continuitate întrucât am schimbat locul de munca. Când am rămas gravida nu eram angajata.
Precizati :
- data prezumata a nasterii
- statutul dvs in ultimii doi ani anteriori acestei date (de exemplu, salariata de la ... pana la .... ; studenta ,din..... etc.)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură