Buna seara,
La un produs care expira garantia pe 12.04.2021, l-am trimis in service prin intermediul garantiei in data de 07.04.2021. L-am primit in data de 17.04.2021 tot defect, cu toate ca acesta a fost marcat ca "reparat".
Am luat legatura din nou pentru garantie, l-am trimis inapoi in service si acum mi se spune ca acesta nu mai beneficiaza de garantie si ca v-a trebui sa suport costurile de reparatie.
Mi se pare normal atata timp cat eu l-am trimis in termenul de valabilitate a garantiei primindu-l tot defect si intre timp garantia a expirat sa beneficiez totusi de garantie.
Momentan inca astept raspuns de la comerciant. Dar as fi vrut sa stiu la ce sa ma astept.
Cumparaturi online
elixire
Am cumparat de la Gearbest in decembrie 2016 un telefon. In iunie 2017 sa defectat. Am trimis la reparatie in iunie 2017(Shenzeng - China). Dupa discutii cu ... (vezi toată discuția)