Bună ziua.
Ajutați.ma, va rog, în problema aceasta de sistare a apei potabile la scara noastră. Suntem un oras relativ mic, nu prea sunt asociații la blocuri, adică chiar le pot numără pe degetele de la o mana câte sunt în tot orașul...
Firma care ne furnizează apa ne obliga la un reprezentant al scării care sa ducă apometrele la ei. De un an de zile, aprox., nu mai avem reprezentant și tot de atunci am fost sesizați de către ei ca ne trebuie un alt reprezentant, dacă nu vor sista apa.
Nu avem reprezentant, ei au sistat apa.
Întrebarea mea ar fi : au voie sa facă acest lucru ținând cont ca este pandemie??!! Adică, dacă contractul lor are anumite prevederi, ei le pot pune în aplicare chiar și în pandemie sau este un abuz și nu au voie?
Mulțumesc foarte frumos pt eventualele răspunsuri.
sadrian
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Alegerea unui reprezentant este esentiala. Nu ati putut alege/numi pe cineva in tot acest timp? Credeti ca pe furnizor il intereseaza de pandemie, sau ca ati platit facturile la timp? Daca oamenii nu au reprezentant, nu primesc apa. Nu va ganditi la proces, pe langa apa veti pierde bani si timp. Stabiliti un reprezentant. Daca aveti nelamuriri, sa zicem cu alt furnizor sau institutie, alegeti reprezentant. Alegeti reprezentant... Alegeti reprezentant...