Buna ziua. Locuiesc in strainatate si detin un apartament in Romania. Doamna administrator refuza sa-mi spuna cat am de plata la cheltuielile comune. Dansa imi spune ca obligatia ei este aceea de a afisa la avizier tabelul cu cheltuielile comune si ca e problema mea sa aflu cat am de plata. Nu exista o cale legala prin care sa fie obligata sa-mi transmita (online) macar din trei in trei luni cat am de plata? Eu nu am acces la avizier si nici nu vreau sa-mi deranjez vecinii! Va multumesc anticipat pentru raspuns.
w_v_w_v
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Rugati-l doamna pe presedintele asociatiei sa va comunice suma sau sa o roage pe doamna de la administratie sa va trimita lunar.
Poate aveti mai mult noroc daca administratorul nu vrea si pe vecini nu vreti sa ii deranjati!
SI intrebati si ce comision de incasare exista (daca exista) la banca asociatiei.
De exmplu la Raiffeisen 4lei de la alta banca si 1 leu daca banii vin tot din Raiffeisen si culmea 0(zero) daca vin din Italia.
La cealalta asociatie unde platiti din 2 in 2 luni nu va baga penalizari de la o luna la alta?
Eu spuneam ca peste tot sunt oameni nemultumiti de ambele parti. Unii ca nu primesc sume lunare de plata altii ca nu primesc citirile apometrelor de exemplu. Fiecare a argumentat din punctul lui de vedere .
Si pe mine ma suna unii care desi au primit pe mail si pe whatsapp tabelul lunar doar cu partea lor de intretinere si desi este lasata o lista ca cea de la avizier ghiseul bancii Raiffeisen de la parterul blocului ei totusi ma suna ca sunt la alta banca si nu stiu ce suma au de plata sau nu gaseste fata de la ghiseu lista (ca este de la echipa mobila adica vine o zi cintr-un loc si atat) si s-au gandit ca poate stiu eu pe dinafara suma cu 2 zecimale sau poate eu sunt in fata unui laptop sa ma uit cat au ei de plata si argumenteaza ca s-au gandit "ca sunteti tanara si lucrati la banca cu cifre si poate tineti minte"
Am incercat sa-l contactez pe presedintele asociatiei pe Facebook, pe Messenger. Nu mi-a raspuns, desi i-am explicat situatia. Am intrebat-o chiar pe doamna administrator care-i numarul de telefon al presedintelui asociatiei si n-a vrut sa mi-l dea. Pe avizier nu apare nici numarul de telefon al presedintelui, dar nici cel al asociatiei. Poate presedintele nu vrea sa fie deranjat, de aceea nu raspunde la mesaje, iar administratoarea nu-mi da numarul lui de telefon!
La cealalta asociatie unde platesc din doua in doua luni, imi baga penalizari, dar sunt sume mici, neglijabile. Nici macar nu stiu cine e administratorul! Pare sa fie o firma care tine contabilitatea la inca vreo trei blocuri. Pot sa vad intotdeauna tabelul cu cheltuieli, tot felul de grafice cu istoricul cheltuielilor. Si sunt foarte multumita ca nu trebuie sa apelez la nimeni!
La cealalta asociatie de proprietari lucrurile merg greoi, ei nici macar nu-si pun problema sa faca vreo pagina de internet a asociatiei! Atata lipsa de "transparenta" n-am mai vazut vreodata! Pana la urma vorbim de lipsa de umanitate, pentru ca nici unul nu poate sau nu vrea "sa se puna in pielea mea", ca sa vada cat e de greu sa vrei sa platesti, dar sa nu poti, pentru ca nu ai acces la informatie!