Sunt in proces de infiintare a unei firme, SRL si nu imi este clar cum pot aduce bani la inceput in ea ptr cheltuieli? Urmeaza sa se construisca un site ptr aceasta firma plus investitia in produse, insa nu stiu cum trebuie procedat cu banii care se vor duce pe aceste lucruri. Cum ii bag in contul firmei? Multumesc! Numai bine!
Veti completa o fila dispozitie de incasare atunci cand imprumutati firma (dumneavoastra ca asociat) la inceputul activitatii sau de cate ori este nevoie de numerar pentru a face anumite plati urgente. Aceste file le numerotati si le inregistrati in registrul de casa. Apoi daca e nevoie sa faceti anumite plati special prin contul bancar al firmei, veti depune acesti bani in cont si veti face inregistrarea in registrul de casa in baza hartiei primita de la banca.
In timp, dupa ce veti incepe sa inregistrati venituri si deci incasari pe firma, veti putea sa va recuperati acesti bani cu care ati imprumutat firma completand o fila dispozitie de plata pe care o inregistrati in registrul de casa.