am un tel. mobil aflat inca in garantie si sa stricat. lam dus la reparat in 5 zile mau sunat sal iau. lam luat si dupa 4 zile lam dus din nou la reparat. dupa 7 zile mam dus si lam luat. sa stricat din nou dupa 2 saptamani din nou. lam intrebat daca o tinem asa pana iese tel. din garantie si el a raspuns si ce sa fac. ce ar trebui sa fac in aceasta problema.
Ceea ce va intereseaza pe dvs este legea garantiilor - 449/2008.
In aceasta se stipuleaza:
- in cazul lipsei de conformitate, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
Masura reparatorie va fi considerata disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare - valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate, importanta lipsei de conformitate.
De asemenea, vanzatorul trebuie sa va prelungeasca perioada de garantie cu timpul in care nu ati putut folosi produsul.
Avand in vedere ca produsul dvs s-a stricat succesiv, puteti sa va adresati vanzatorului cu cererea de a vi se inlocui produsul.
Legea 449
dryw3r
va salut,am predat un telefon mobil pentru a fi reparat in garantie,deja are 2 luni da cand este la reparat ,nu s a rezolvat inca nimic,as vrea sa stiu care ... (vezi toată discuția)