Buna ziua,
Sunt in urmatoare situatie: tava comuna de apa rece fiind veche , a inceput sa cedeze, a fost "carpita" acum cateva luni de zile.Am pus la momentul respectiv problema schimbarii cu una noua, dar administratorul mi-a spus ca nu sunt de acord vecinii(nu vor sa plateasca) si ca nu sunt nici fonduri.Acum iar a inceput sa curga, am luat legatura cu administratorul de mai multe ori, iar acesta m-a asigurat ca o sa rezolve problema,De 2 saptamani nu s-a rezolvat nimica tavanul este umed si a inceput sa faca si mucegai.Va rog, sa imi spuneti care este calea legala de a rezolva aceasta situatie, fac reclamatie la politie, la primarie?Se pare ca interventia la administrator nu are nici un efect, stau sa ma milogesc de el sa isi faca datoria?
Bibi62
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Vedeti prevedrile legii 196/2018. Sesizati peresedintele asociaitie, in scris. Daca in 10 zile nu va raspunde sesizati serviciul din primarie. Fondul de reparatii este obligatriu pentru fiecare asociaiti si se hotaraste in A.G.. Administratorul este angajatul asociaitiei, cei care pot lua hotarari sunt Adunarea Generala, presedintele si comitetul executiv.