Certificatul de garanție necompletat îți asigură garanția legală?
De ce este obligatoriu pentru introducerea produselor în service? (atâta timp cât, prin cumpărăturile online vânzătorii fie nu se eliberează, fie le primeși necompletate, fără ștampilă, semnătură, fără nume produs, fără absolut nimic.. devenind niște documente nule.. Având în vedere câ, doar prin acest "certificat de garanție" se pot identifica produsele, certificatul de garanție fiind "buletinul" de identificare a oricărui produs electronic.)
(*Prin factură nu se identifica nici-un produs, doar faptul că s-a cumpărat un anumit tip de produs, factura reprezentând doar o tranzacție, nimic altceva)
Ce zice legea, trebuiesc sau nu completate de către vânzători pentru a ți-se asigura cu adevărat garanția legală?
Care este articolul din lege unde specifică siguranța garanțiilor fără posibilitatea identificării produselor?
Peste un an, doi, trei...Ce-i de la service pot spune: "acest produs nu este cumpărat de la magazinul nostru x chiar dacă aveți factură precum că, ați achiziționat unul la fel de la magazinul afiliat service-ului nostru." ...
Ce mă fac? Deja va fi prea târziu pentru a mai putea face plângere, cereri sau modifica ceva.
Chiar dacă îi dau în judecată nu am nimic care să îmi susțină cauza, deoarece legal prin factură nu se identifică produsul cumpărat. Certificatul nu este completat,..nu am serialul de pe produsul achiziționat. nicăieri pe factură nici în certificat....
-Practic am niște documente nule și de fapt n-am primit niciodată garanție, sau greșesc?
Am 3 produse la care am 100 de ani garanție, (memorii ram) cu documente, certificate.. nule (așa le consider eu), nu am absolut nimic completat în ele.
Ce măsuri trebuiesc luate acum pentru asigurarea garanțiilor?
Mai nou am cumpărat niște puls-oximetre la care de asemenea am primit certificate de garanție fără să se poată identifica ceea ce am cumpărat de la ei (adică exact produsul, sau măcar numele produselor pe care le dețin în urma comenzii făcută pe site-ul vânzătorului).
Producătorul este chinez acesta oferă 1 an garanție.
Furnizorul este român, a cumpărat produsele de pe Alibaba a plătit în plus pentru a-i fi făcute cutiile cu marca firmei pe care o are, a tradus de asemenea prospectul în limba română, oferă garanție 2 ani de zile pe baza a nimic... Produsul lui se poate cumpăra de oriunde, același model.
Vânzătorul este unul foarte cunoscut <{Produsele sunt vândute și livrate de vânzător}>, după plasarea comenzii online, nu mi-au oferit certificate de garanție, nici electronice așa cum a făcut de obicei la celelalte comenzii, nici la livrare, nu erau prezente nici în cutiile produselor.... am cerut certificate de garanție de la vânzător și le-am primit prin email.
Certificate emise de ei sunt niște documente fără valabilitate, fără seriile produselor mele, fără denumirea produselor cumpărate, fără nimic altceva decât informații despre furnizor și service
Vânzătorul spune: "-garanțiile sunt oferite prin producător" dar de fapt datele din certificate sunt ale furnizorului.
Ce garanție am?
Părerea mea: Niciuna, imposibilitatea identificării produselor duce la pierderea garanțiilor...
-Legea aduce în context obligativitatea certificatelor de garanție pentru identificarea produselor cât și a service-ului?!
Ce te faci dacă service-ului nu-ți recunoaște produsele c-a fiind cele de pe factură?
Bună seara,
Vânzătorul este cel care poartă obligatia garanției (cel care v-a emis factura fiscala in baza căreia ați făcut plata produsului). Dacă aveți neconformitati, adresați-va OPC. Pe viitor, va recomand sa achiziționați produse din Romania. Succes!