Buna ziua
va rog o parere legata de urmatorul fapt ...
la data de 27 mai 2021 am incheiat o " conventie " pentru achizitionarea unor aparate auditive performante de la o firma din localitate ( aparate la recomandarea integrala a audiologului ). S-a achitat un avans cu factura " avans comanda " si chitanta fiscala. Conventia prevede " produsul va fi livrat in maxim 7 zile " si printre altele " oferta este valabila timp de 30 de zile calculate de la prezentei conventii, iar in cazul in care cumparatorul nu ridica aparatul in acest interval ii va fi comunicat noul pret, daca este cazul ". S-a stabilit de comun acord o " data de eliberare " - 16 iunie 2021 - care nu s-a respectat "- am fost prezent la data programarii - aveti rabdare va anuntam noi telefonic ". Consider in acest moment ca intentia este de a fi scos in afara datei de 30 de zile pentru a putea fi taxat suplimentar desi nici pana acum la cca 23 de zile de la data " conventiei " nu am primit aparatele si nu exista o data certa. Pot doar presupune ca la data conventiei ar fi existat un discount consistent ( oferta promotionala ) si nu s-au comandat aparatele de catre persoana respectiva in timp util acest lucru ducand la cresterea considerabila a pretului aparatelor. Am inaintat o reclamatie la adresa de mail conform conventie si inca astept un raspuns.
va rog sa ma ajutati cu parerile d-voastra legate de cele prezentate.
va multumesc
Dacă aveți dovada unei sesizări este suficient ,rezultă ca dvs ati respectat termenii contractuali si ati vrut să ridicați produsele.Daca nu primiti.iun răspuns sesizati ANPC.
Buna seara,
In cazul in care contractul este încheiat între două societăți comerciale, nu veți avea posibilitatea sesizării ANPC. In schimb, daca furnizorul nu și-a respectat obligațiile contractuale, în funcție de prevederile contractuale, aveți posibilitatea să declarați rezoluțiunea contractului. Va stau la dispoziție!
Succes!