Buna ziua,
Soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste telefonul fix foarte mult fata de alta perioada si fata de alte persoane cu care interactioneaza, am sunat la furnizorul de telefonie pentru detalii si s-a constatat ca are un abonament de 8 euro pentru un numar de telefon mobil, lucru de care soacra mea nu stia, posibil sa fi fost sunata de un operator Telekom si dansa a raspuns cu da,da,da fara sa isi dea seama ce aproba. Operatoarea a confirmat ca nu exista nici o convorbe pe acest numar de mobil (m-am gandit ca il foloseste alta persoana ).Nu are un contract fizic semnat. Operatoarea de la Telekom mi-a inregistrat o sesizare si trebuie sa astept 10 zile apoi sa fac o cerere de reziliere contract.
Este posibil sa fac cerere reziliere contract daca dansa nu a semnat un contract fizic , nu a cerut atribuire numar telefon mobil si nu a folosit numarul.?
Este posibil sa se recupereze banii pe abonamentul platit pana in prezent (martie 2019-iulie 2021)?
Se poate incheia contract telefonic fara a fi nevoie de semnatura?(mi se pare un abuz asupra persoanelor cu varsta inaintata).
Va multumesc pentru timpul acordat.
Mi nou se poate încheia prin telefon. Soacra să facă o notificare la operatorul de telefonie și să ceară modalitatea prin care soacra dvs a încheiat contractul, iar apoi (dacă este cazul) să facă o plângere la ANCPI (Protecția Consumatorului).