Bună ziua!
M-am angajat recent la un spital de stat, iar pt a-mi recunoaște vechimea în muncă și a fi plătită conform gradului aferent, trebuie să duc adeverințe de la foștii angajatori. Din motive personale (experiențe foarte urâte), nu doresc să merg personal la niciunul dintre ei.
Am fost la ITM, am luat extrase din Revisal, dar la serviciu vor neapărat acele adeverințe de la fiecare fost angajator, pe care din necunoștință de cauză nu le-am cerut și nici nu mi-au fost date când am plecat.
Cei de la ITM mi-au spus că ei intervin doar dacă foștii angajatori mă refuză, dându-le amendă.
Repet, eu sunt cea care nu dorește să ajungă față în față cu respectivii.
Ce soluții am în acest caz?
Pot angaja un avocat care să-mi ceară el adeverințele?
Sau ce pot face?
Am încercat deja asta cu unul dintre foștii angajatori. Mi-a trimis un extras din revisal căruia i-a înlocuit titlul cu "Adeverință".
Nu a fost ok hârtia.
Ideea e că habar n-a avut ce să-mi trimită, iar după conversația telefonică ulterioară extrem de umilitoare pt mine, efectiv am renunțat total la ideea de a mai lua personal legătura cu vreunul dintre ei.
Cornel Vasile a scris:
Puteti trimite solicitarea scrisa prin posta cu confirmare de primire.