Cine plătește reparația mașinii dacă asiguratorul vinovatului nu face plata? Agentul care a făcut dosarul mi-a trimis mesaj ca dacă nu merg sa semnez "azi" nu știu ce ca să se "descarce" el voi plăti eu reparațiile. Unde găsesc drepturile mele ca si obligațiile asigurătorului și service-ului?
Mulțumesc.
Mulțumesc frumos pentru răspuns. E revoltător cum sunt tratați clienții în astfel de situații. După ce că eu sunt păgubitul, că am rămas fără mașină timp de 2 luni (timp în care am pierdut venituri din cauza asta) fără să-mi ofere informații și transaprență, tot eu mă aleg cu bătaia de cap! Agentul pe care l-am mandatat îmi face tot felul de șicane acum, pentru că i-am cerut să îmi trimită documentele să le citesc înainte să ne întalnim să semnez, printre care nota de comandă (reparații). Mașina e aproape gata, după ce mi-au ținut-o 2 luni în service. Aproape, pentru că mai există lucruri neexecutate și culoarea mașinii în două nuanțe, fapt pentru care mi-am exprimat nemulțumirea. Printre altele îmi spune că el nu mai preia dosarul meu de daune pentru că nu colaborez. Menționez că am dus mașina la service-ul la care m-a trimis el, care cică e agreat de Euroins, Euroins care a fost de acord și cu reconstatările ulterioare.
Apoi că noi nu am semnat contract de consultanță ca să mă informeze el ce drepturi și obligații am, iar apoi că îmi trimite factura de servicii conform contractului de mandat, prin care mă oblig să plătesc toate cheltuielile facute de el pentru dosarul meu de daună cf. ”Obligațiile mandantului de al dezdăuna pe mandatar pentru pierderile suferite prin îndeplinirea mandatului și de a-i restitui cheltuielile utile și necesare efectuate cu ocazia executării mandatului.” Asta în situația în care nu am fost informat de la început de posibilele riscuri de „pierderi” și tarifele practicate.
Apreciez. Din păcate nu eu am semnat (ci soțul meu) și nu are copie sau duplicat să pot citi. :(
Când am cerut mi-a spus să cer de la Euroins că e acolo la dosar în original. Vedem ce se întâmplă săptămâna viitoare.
<<mandatul de prezentare mi l-ati acordat ptr a va reprezenta interesele in fata asiguratorlui si a ma deplasa la unitatea service ptr ca reperele avariate sa fie inlocuite/reparate necesare in vederea aducerii autoturimului implicat in accident la stadiul de inainte de acesta. Am deschis dosarul de dauna si am contribuit activ la constatare si reconstatarea. O data finalizarea ultimei reconstatari, mandatul acordat de d-voastea a luat sfarsit. costurile aferente, cf art 4.2, mai sus mentionate, in mod normal erau facturate catre asigurator. dar cum d-voastra ati refuzat sa imi semnati acest lucru, ramane in sarcina d-voastra sa le achitati, cf contractului de mandat. O sa va trimit o copie a acestuia insotit de factura fiscala privind costurile aferente. o alta situatie in care un client are o colaboare buna cu noi, preluam inclusiv costurile repartiei, le platim si le recuperam de la societatea de asigurare.... in conitiile date, noi NU preluam costurile acestui dosar. Nu ne-am asumat responsabilitatea de a le prelua, ci o facem voluntar, in cazul in care cosideam ca dorim acest aspect. asa cum v-am informat (gratuit si de buna credinta), daca cei de la service nu doresc sa isi recupereze banii dupa ani de zile de la Euroins, factura v-a trebui achitata la predarea autoturismului catre d-voastra, si bineinteles aveti posibilitatea de va recupera cv facturiilor de la asiguratorul persoanei vinovate, Euroins, cf legii 132/2017>>
Deși mă repet, nu am refuzat să semnăm. Nu am idee care sunt procedurile în practică sau cum ar trebui să fie... oricum am sentimentul că suntem tratați ca niște proști (asta ca să fiu elegantă). Nu mai spun de atitudinea domnului respectiv de până în momentul acestui incident.