Buna seara, am o intrebare la dvs. De ieri ma tot cert pe e-mail cu responsabila de reclamatii de la firma [EDITAT] care nu intelege reclamatia mea..pe care o considera nejustificata. Acum 6 luni mi-am cumparat un aragaz cu 4 ochiuri [MARCA] si cu 2 gratare..ca asa s-au fabricat..si nu pot folosi 2 ochiuri, de la aragaz pentru ca risc sa ma ard sau oparesc. Pe scurt, oalele nu stau pe gratarul de la aragaz, aluneca si cad..producand accidente. I-am explicat dnei cu rugamintea de a-mi schimba gratarele, aragazul fiind in garantie. Dna numai nu m-a numit nebuna...neauzind in viata ei de asa un caz..i-am spus ca fac plangere la protectia consumatorului, dar n-a interesat-o, parerea ei fiind ca nu am cum sa demonstrez. Am incercat sa dau comanda contra cost la o firma care se ocupa cu confectionarea acestor gratare de aragaz dar mi-au spus clar ca imi fac altele la fel..deci nu ma ajuta cu nimic..imi este foarte frica pe viitor ca oala nefiind stabila pe aragaz sa nu ne nenoroceasca pe unul din membrii familiei. Aragazul este fixat cum trebuie pe podea..deci nu se pune problema de dezechilibru. Ce ma sfatuiti sa fac, in afara de a-mi cumpara alt aragaz?
:offtopic:Va rog sa evitati identificarea unor persoane fizice sau juridice in mesaje, pe forum se discuta ideea nu persoana. Multumesc.