Bună ziua, în urmă cu 2 ani am fost la o firmă de termopane și am solicitat montarea unui pervaz/streașină la tâmplăria termopan. Băiatul de la showroom a făcut o comandă pentru acea streașină din aluminiu că nu aveau la firmă, dar după ce am așteptat vreo lună am renunțat întrucât am hotărât să punem rulouri și acea streașină nu își mai avea rostul. La acel moment nu am plătit nimic .Anul trecut am fost sunat de același băiat de la firmă să-mi spună că am o restanță de 300 lei la ei (atât costa piesa din aluminiu). I-am spus că nu am nicio restanță pentru că nu am cumpărat nimic, nu a venit nimeni să îmi monteze streașina. A părut că înțelege despre ce e vorba dar că să mă duc totuși la el să rezolvăm. Neavând ce să rezolv, nu m-am mai dus. Zilele trecute am fost sunat iar cu aceeași problemă. De data asta m-am dus la el să văd ce și cum. Mi-a zis că a verificat și că într-adevăr nu a fost nimeni la mine la montaj și că nu am mai achiziționat acel pervaz, dar că trebuie să îmi facă o factură cu minus că așa se face . El zice că mi-a făcut o factură atunci deși eu nu am plătit nimic, factură de care eu nu știu nimic. L-am întrebat de ce mi-a făcut factură dacă nu am plătit și mi-a zis că așa se face că plata o făceam la echipa care venea să o monteze.
Problema este că eu nu am încredere în acea factură cu minus , pentru ce să-i dau datele mele personale dacă nu am cumpărat nimic până la urmă ?
Care este procedura în cazul ăsta ?
Teapa?
myl03
am luat proasta decizie de a lucra cu o firma ieftina de termopane fiind foarte stramtorat si din pacate unele piese de tamplarie arata groaznic,din pacate nu ... (vezi toată discuția)