Buna seara, la finele anului 2019 am incheiat un contract cu o locatie pentru eveniment tip nunta pentru data de 13 Iunie 2020, in martie 2020 s a instaurat lock down ul si stim bine ca a tinut 2 luni plus restrictiile survenite in urma pandemiei, nestiind cat tine am reprogramat evenimetul in toamna aceluiasi an [cine stia la vremea aceea cat tine o pandemie?] vazand ca nu se faceau deloc avenimente nici pentru acea data, a ramas sa tinem legatura si sa o reprogramam in 2021 dupa luna august cumva, pana la urma am stabilit ca data 02 octombrie 2021, toate bune si frumoase, am reluat discutiile sa repunem totul la punct inclusiv un act aditional cu noile intelegeri [renuntari la parti din meniu, dansii ne au anuntat ca au schimbat din furnizori calitatea celor oferite scazand, dar nu asta a fost problema, am fost de acord], ne au "plimbat" cu acel act aditional pana cand intr o zi mai exact acum 3 zile, deci cu mai putin de o luna pana la eveniment ca sala va fi folosita de 250 de misionari care deja si au luat bilete si vin la dansii de 7 ani si ca noi nu ne mai putem tine evenimentul la acea data, in contextul in care rude din strainatate si au luat concedii, bilete de avion etc inclusiv cei din tara, arvuna data la foto-video, cumparat deja costum, rochie de mireasa etc, ....intrebarea mea este....ce se poate face din punct de vedere legal? nici avansul nu au spus ca ni l restituie macar, momentan nici noi nu am intrebat de avans pentru ca dorim sa stim ce este de facut in acest caz......pe scurt am fost instiintati cu mai putin de o luna pana la eveniment ca ei nu ne mai pot asigura sala