avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 405 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Vechime în munca pe perioada indemnizației de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Vechime în munca pe perioada indemnizației de creștere copil

Bună ziua,
Sunt studenta anul I la școală postliceala sanitara, și sunt însărcinată.
Am citit comentarii despre acest subiect, știu ca beneficiez de indemnizație, fiind eleva la cursuri zi.
Întrebarea mea este alta: cei 2 ani de creștere copil, vor fi contorizati la vechime??
Menționez ca nu mai lucrez din luna mai, este preconizat sa nasc în luna mai anul viitor.

Va mulțumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:08, 27 Septembrie 2021
Da, cei 2 ani de creștere copil, vor fi contorizati la vechimea in munca.

OUG 111/2010
art.22
....
(2) Perioada concediului pentru creșterea copilului prevăzut la art. 2 alin. (1) constituie vechime în muncă și în serviciu, precum și în specialitate și se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu acestea, cu respectarea prevederilor Legii nr. 200/2004 privind recunoașterea diplomelor și calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu modificările și completările ulterioare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul de crestere a copilului ContSters387629 ContSters387629 Buna ziua. Va rog sa imi spuneti daca perioada concediului de crestere a copilului (2 ani) se ia in considerare la calcularea vechimii in specialitatea ... (vezi toată discuția)
Concediu de crestere a copilului elena_ioana elena_ioana buna ziua! am o nelamurire in privinta concediului de crestere a copilului. am lucrat conform contractului de munca 2 luni jumatate, din care am intrat in ... (vezi toată discuția)