Buna ziua,comunitate!
De opt luni nu reusesc sa rezolv urmatoarea problema : locuiesc la bloc si deasupra mea proprietara a inchiriat. Ma inunda repetat. La inceput am crezut ca o sa fie o problema minora,usor de rezolvat. A devenit cosmar. Proprietara nu coopereaza , nu raspunde la telefon,ii trimit poze la fiecare inundatie. Am apelat la Asociatia de proprietari verbal si apoi scris. A reparat instalatorul asociatiei cu ceva silicon,dar degeaba. Ca sa acopere incompetenta instalatorului,si nu numai, raspunsul scris al asociatiei este evaziv,adica imi recomanda sa zugravesc si sa repar ( a cazut tavanul) ,ca apoi ei sa vada mai bine pe unde curge, desi le am dat masurat in cm pe unde curge.
Pentru ca am batut la usa sa le spun ca m au inundat,au chemat Politia pentru ca le terorizez copiii. Atunci am hotarat ca la fiecare inundatie sa chem Politia ca sa le bat la usa. Politia a evitat, spunand ca nu intra in sarcina lor. Doar politistul de proximitate a sunat pe proprietara saptamana trecuta si a spus ca rezolva saptamana viitoare., dar nu prea cred. Intre timp am trimis o reclamatie scrisa la Politia Municipala.Stiu ca trebuie sa ajung la instanta ,dar ce as mai putea face pana acolo? Unde am gresit pana acum? Multumesc!
Buna seara! Nu stiu ce le a facut politistul de proximitate, dar nu m a mai inundat din 15.10.2021.Nu stiu daca au reparat.O sa folosesc asigurarea pentru a repara.
Saratori linistite !
Probabil ca s-au speriat și au plătit un instalator care a rezolvat cauza problemelor.
În astfel de situații se poate apela cu succes la avocat pentru a deschide proces și a soma proprietarul ca să își rezolve problema tehnica și sa plătească cheltuielile de judecata. Instalațiile blocurilor se invechesc și necesita reparatii/înlocuiri pe care mulți proprietari nu sunt dispuși sa le facă deoarece nu sunt afectați direct.
andriana1
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Poate ajuta pe cineva: Dupa 1 an si 3 luni cine credeti ca m a ajutat si a contribuit la rezolvarea problemei ? Primaria. Am facut cerere prin email. Am anexat poze cu tavanul deteriorat , cererile la Asociatia de locatari si raspunsul pueril al acesteia, adresele la IPJ'. La primarii exista un compartiment care se ocupa de asociatiile de locatari si in cateva zile au venit doua persoane -singurele care nu au tratat problema cu superficialitate.. Intr o ora au adunat pe toti: presedinte asociatie, instalatorii blocului (acestia trasesera ceva silicoane pe la cada de deasupra , au verificat daca au autorizatie),locatarii de la 2 etaje superioare( ca sa verifice daca nu era o defectiune si cu 2 etaje mai sus), le a dat termen o saptamana. Defect a fost sifonul de sub cada.
Am simtit ca in sfarsit cineva ma ajuta.
Intre timp am anuntat firma de asigurari si m a despagubit cu 616 lei.