avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 578 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Oferta falsa loc de munca
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Oferta falsa loc de munca

Buna ziua.
in cazul in care am purtat discutii cu o persoana care s-a recomandat fals ca fiind patron si mi-a oferit un loc de munca "la misto" iar eu am renuntat la vechiul loc de munca fara sa imi dau seama ca e defapt o minciuna (nu am verificat ca defapt firma nici nu exista), pot depune vreo plangere penala impotriva lui? Din pacate nu am incheiat vreun contract, am doar niste discutii salvate, purtate pe whattsap respectiv la telefon cu el in care acesta imi propune sa lucrez ca si contabila la el. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: cristinapavel81 , utilizator 14:35, 11 Octombrie 2021
Buna ziua, puteti formula plangere penala pentru inselaciune insa va trebui sa dovediti ca a avut drept scop obtinerea unui folos material din aceasta situatie.
Dar cum as putea dovedi? El nu mi-a solicitat nimic la schimb, a facut lucrul acesta sa se amuze in schimb eu am ramas fara locul de munca actual bazandu-ma pe cuvantul lui.
Puteti de asemenea incerca o actiune intemeiata pe raspundere delictuala in civil, ocazie cu care ii puteti cere daune. Diferenta este ca in civil platiti taxa de timbru.
Dar in acest caz, el mai primeste condamnare? Eu as vrea sa fie si condamnat pe acest lucru. Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. in cazul in care am purtat discutii cu o persoana ... cristinapavel81 cristinapavel81 Buna ziua. in cazul in care am purtat discutii cu o persoana care s-a recomandat fals ca fiind patron si mi-a oferit un loc de munca \"la misto\" iar eu am ... (vezi toată discuția)