avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 918 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de Urmas pt. facultate
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de Urmas pt. facultate

Buna ziua!
Am o intrebare legata de pensia de urmas.Momentan am 19 ani si sunt student in anul 1 la o facultate particulara , la zi si primesc pensie de urmas.
Intrebarea mea este urmatoarea: daca renunt la anul 1 din cadrul acestei facultati si doresc ca de anul viitor sa ma inscriu la alta facultate , in ciuda faptului ca nu am 26 de ani impliniti , mai voi primi pensie de urmas ? ( incepand cu noul an la cealalta facultate).
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:00, 12 Ianuarie 2010
standan123 a scris:

...
Deci eu din ianuarie pana in octombrie nu mai voi fi la facultate , si sper ca atunci(in octombrie 2010 ) sa pot primi iarasi pensia de urmas.
Multumesc! , insist deoarece vreau sa fiu 100% sigur.

1. Pana la varsta de 26 de ani veti primi pensia de urmas de cate ori va incdrati in prevederile legii.
2. Puteti sa renuntati la actuala facultate, anuntati la Casa de Pensii acest lucru, iar din toamna, cand va inscrieti din nou la facultate, va duceti la Casa de Pensii si faceti cerere (anexati si adeverinta de student) de repunere in plata a pensiei de urmas.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de urmaº ? 299KA 299KA Salutare , Vreau sa stiu si eu cat timp se acorda pensia de urmas ? Eu o iau de la varsta de 13-14 ani , acum am 19 si am terminat liceul . Eu stiam ... (vezi toată discuția)
Pensie de urmas cumulata cu un venit. Ovi_diu Ovi_diu Buna ziua! Sunt student in anul 2, am 21 de ani si sunt beneficiarul unei pensii de urmas (DE LA M.A.I.), dupa tata. Si as fi vrut sa ma angajez, ocazie cu ... (vezi toată discuția)