Buna ziua! Am o speta si poate ma ajuta cineva. Mi-am construit un calculator pe componente cumparate separat, de la diverse firme. Dupa aproape 2 ani de zile, ceva componenta incepe sa dea rateuri.Am fost in 3 service-uri autorizate si abia al treilea service descopera problema, respectiv placa de baza defecta. Trimit placa de baza pe baza garantiei la firma de la care am cumparat-o, iar cei de acolo mentioneaza la sectiunea defect constatat ca e "testat ok". Imi trimit si un raport sa imi demonstreze ca aceasta functioneaza, insa, daca o montez, se observa clar ca e o problema.
Pana sa imi vina inapoi piesa de la garantie, comandasem intre timp acelasi model de placa de baza de la o alta firma, ca sa probez daca intr-adevar cei de la service-ul autorizat au avut dreptate. Si intr-adevar, noua placa de baza functioneaza, calculatorul porneste, nu mai da rateuri. Ce este de facut in acens sens? Initial ma gandeam sa apelez la ANPC, dar nu cred ca as putea sa imi recuperez banii "pierduti" pe acea placa de baza. (cred ca ei ar putea doar sa ii amendeze si cam atat)
Mentionez faptul ca am strans toate dovezile necesare, respectiv filmari video, constatari semnate de catre service-ul autorizat, incercarile mele de a rezolva acest lucru pe cale amiabila cu firma respectiva.
e parerea unui service autorizat, al dvs impotriva altui service autorizat, al vanzatorului (furnizorii trebuie sa asigure garantiile la firme autorizate).
testele dvs sunt irelevante, atata vreme cat nu sunteti profesionist
legal, singura cale de recuperare a banilor este instanta.