avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1018 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Conectarea caselor de marcat la anaf
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Conectarea caselor de marcat la anaf

Buna seara a-si avea o intrebare referitoare la obligativitatea legarii caselor de marcat la anaf, termen care a fost stabilit pana la 30 nov 2021. Eu sunt in situatia in care am facut solicitare de achizitionare a unei case de marcat INAINTE DE ACEST TERMEN LIMITA(30NOV2021) si nici pana in ziua de azi nu mi-a fost livrata casa de marcat. In acest caz, desi eu am inaintat actele firmei catre societatea de service-are in termen pt a achizitiona aparatul, cine poate avea vina ca eu nu am primit aparatul si totodata nu am reusit sa ma conectez la anaf? Precizez faptul ca service-ul mi-a spus ca nu sunt case de marcat pe piața si ca in momentul cand va primi ma va anunta, dar pana atunci care ar fi situatia ca eu sa pot lucra in continuare cu vechea casa de marcat? Multumesc si astept raspunsul dvs.!
Cel mai recent răspuns: Luka L , utilizator 11:43, 10 Decembrie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sefa ANAF a zis ca tocmai pentru ca sunt situatii ca la dvs , inspectorii in ca z de control vor tine cont de asta . Sa aveti dovada ca ati facut demersurile pentru achizitia case de marcat . Nu ati avut deloc casa de marcat ? E firma noua ?
Cred ca aveti casa cumparata inainte de 2018., care oricum trebuia schimbata. TOate casele puse pe piata dupa 2018 se pot conecta la ANAF.
Vina este exclusiv a dvs, in cazul unui control, pentru ca se gasesc case pe piata.
ANAF-ul a anuntat ca amenzile se vor transmite firmelo pe spatiul virtual, deci nici nu vor anunta firma.
Inca nu au inceput controalele, mai aveti timp...
Nu, nu este nouă firma. Insa nu am avut posibilitatea din motive personale pt a acizitiona alta casă de marcat(modelele noi). Atata timp cat si cele vechi erau perfect legale, nu m-am vazut ca fiind in afara legii folosind acea casade marcat. Iar acum am vrut sa intru in legalitate(conectarea casei la sistemul electronic al ANAF) pana in termenul de 30nov2021 si nu am avut posibilitatea sa cumpăr pt ca cei care le vand si se ocupa si de service-are mi-au spus ca nu mai au stoc pe piata pentru vanzare.

Grama Cornel - Consultant fiscal a scris:

Sefa ANAF a zis ca tocmai pentru ca sunt situatii ca la dvs , inspectorii in ca z de control vor tine cont de asta . Sa aveti dovada ca ati facut demersurile pentru achizitia case de marcat . Nu ati avut deloc casa de marcat ? E firma noua ?

Ultima modificare: Vineri, 10 Decembrie 2021
Luka L, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Tva societate inactiva Vasile Gina Vasile Gina Buna ziua, Am o societate care a fost declarata inactiva. Cum inregistrez in contabilitate TVA -dedus si cel colectat. Le inchid pe ambele prin 4423? Am ... (vezi toată discuția)
Casa fiscala - soft aferent si omologare michelangelo michelangelo la servici avem o casa fiscala pe care am primit-o in momentul in care ne-am achizitionat o aplicatie care facea o gramada de chestii inclusiv contabilitate. ... (vezi toată discuția)
Defiscalizare casa de marcat - inchidere firma off_ro off_ro Am dizolvat o firma recent si urmeaza peste o saptamana depunerea actelor pentru radiere (este un SRL). La un punct de lucru inchis acum (la dizolvare), am ... (vezi toată discuția)