Buna ziua! Anul trecut am incheiat un contract pentru inchirierea unei sali de nunta . Evenimentul trebuia sa aiba loc pe data de 12 iunie 2021, dar din cauza pandemiei a trebuit sa amanam pentru inca un an , fara a sti la momentul amanrii ca data aleasa, respectiv 11 iunie 2022, pica intr-o perioada in care nu se fac nunti. Am incercat sa explic situatia administratorului salonului de evenimente, dar am primit numai respingeri .
Prima data i-am dat mail, in care i-am scris toate datele in care este permis, din punct de vedere religios, sa se tina nunti, dar mi-au raspuns ca au liber in luna mai, pe data de 25 iunie si posibil in luna septembrie .
Dupa aceea, le-am notificat in scris anularea datei de 11 iunie 2022 si returnarea avansului dat, dar mi-au dat urmatorul raspuns ”Ca urmare a notificarii transmise de dvs, va comunicam urmatoarele:
- Evenimentul ce ar trebui sa aiba loc in data 11.06.2022, a fost reprogramat, ca urmare a solicitarii dvs, transmisa de asemenea prin email; asadar, se intelege ca aceasta reprogramare s-a facut ca urmare a vointei dvs; in sensul acesta s-a incheiat actul aditional de reprogramare, parte integranta din contractul de organizare eveniment;
- In ceea ce priveste organizarea evenimentului la data 11.06.2022, suntem complet functionali si putem duce la indeplinire obligatiile contractuale ce ne revin; conform contract, organizarea evenimentului consta in punerea la dispozitia dvs a salonului si meniului agreat, toate aceste detalii sunt independente de orice apartenenta religioasa a dvs personala, respectiv nu sunt conditionate de nicio ceremonie religioasa (contrar celor invocate de dvs); de asemenea mentionam ca la data respectiva avem si alte evenimente programate in locatie;
- intelegand insa ca sunt aspecte care personal va conditioneaza si nu doriti organizarra evenimentului in data 11.06.2022, in continuare am dat dovada de buna credinta si flexibilitate ptr ducerea la indeplinire a contractului, respectiv, v-am pus la dispozitie alternativa reprogramarii din nou, a evenimentului, intr-o zi stabilita de comun acord; la aceasta propunere ati raspuns cu notificarea din prezentul email prin care ne informati ca doriti anularea evenimentului.
- Referitor la solicitarea de anulare a evenimentului, intelegem ca aceasta sa se solutioneze conform contract, respectiv in cazul anularii evenimentului, avansul nu se restituie. In cazul in care anularea intervine cu mai putin de 180 de zile inainte de data evenimentului, Beneficiarului ii revine obligatia de a achita penalitati (de asemenea, clauza contractuala).
Fata de cele precizate mai sus, va rugam sa ne comunicati decizia fvs finala privind organizarea evenimentului in cadrul centrului de evenimente Metropolitan.”
Mentionez faptul ca notificarea le-a fost trimisa pe data de 08 decembrie, adica cu mai mult de 180 de zile ( asa cum prevede in clauza)
Ce mai pot face in acest caz ?