Am cumparat mai multe componente de calculator de pe situl PC GARAGE. La montare am contatat ca placa de baza nu era functionala. In termenul de 14 zile am returnat.o, cu rugamintea sa.mi trimita o alta placa, acelasi model. Acum am primit um mail prin care mi.am comunicat ca placa a suferit defecte de ordin fizic, astfel ma costa pretul unei alte placi noi ca sa.mi faca retur cu alta placa similara. Mentionez ca nu am detiorat acea placa in nici un fel, ea fiind nefuncionala de la inceput. Daca nu gasesc intelegere la ei si nici seriozitate eu ce pot face? Nu m.am mai intampinat cu asa ceva.
Imi cer scuze, v-ati folosit de dreptul de a va razgandi? in acest caz, nu ati folosit calea legala adecvata.
ar fi trebuit sa reclamati calitatea, astfel incat produsul sa fie trimis la reparat sau inlocuit, daca reparatia nu este posibila (aici nu puteti alege, reparatia este nr. 1, inlocuirea nr. 2)
privilegiul de razgandire se foloseste in momentul in care ati comandat online un produs gresit (din cauza informatiilor insuficiente, a amatorismului implicit al clientului, etc.). in acest caz, produsul care se returneaza trebuie sa fie in perfecta stare si ambalat corespunzator. obligatoriu, aceasta solicitare se refera fie la inlocuirea cu un alt produs fie la rambursarea contravalorii.