Retur piese electrocasnice. Buna ziua am un magazin de piese pentru electrocasnice si lumea vrea retur. Vreau si eu sa stiu care sunt legile de retur pentru piese electrocasnice ca pana la urma urmei trebuiesc montate de o persoana autorizata.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
strict legal:
1. returul se face in cazul comertului online, daca cumparatorul se razgandeste (nu trebuie sa justifice nimic) si daca produsul este returnat in buna stare si functional. ambalajul nu trebuie sa fie neaparat intact, mai ales fiindca unele piese vin blisterate. Cred ca termenul de razgandire este 2 saptamani.
2. mai exista un retur in situatia in care produsul este neconform (nu corespunde specificatiilor), insa in acest caz, prima optiunea este reparatia, daca e posibila, a doua e inlocuirea cu un produs identic sau similar, iar abia a treia este returnarea contravalorii.
daca aveti un magazin fizic, se aplica doar cazul 2
este de mentionat ca exista multi comercianti care practica proceduri mai prietenoase cu clientii decat cele de mai sus. acestea sunt legale.
Returnare produs
Gabriel0007
In data de 30 mai 2015 , am cumparat de la DEDEMAM PLOIESTI o pompa Grundfos. A functionat cateva ore dupa care a inceput sa prezinte un zgomot suspect. Pot ... (vezi toată discuția)