avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! Ma aflu intr-o situatie ciudata si totusi ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! Ma aflu intr-o situatie ciudata si totusi des intalnita. ...

Buna ziua!
Ma aflu intr-o situatie ciudata si totusi des intalnita. Fratele meu a comandat o pereche de papuci de pe un site care la prima vedere pare un site original, mai exact nike-romania.com, in data de 17.12.2021, plata fiind procesata cu doua zile mai tarziu. Nu.s a primit nici un mail de confirmare, iar astazi este 14
01.2022 si inca nu a primit acei papuci. Am incercat sa contactez comerciantul insa nu raspunde la mail.uri si numar de telefon nu are, plata de pe card s.a facut pe numele unei firme "zfbhos.top". In momentul de fata ma aflu in postura in care nici nu pot da de comerciant, in care banutii sunt extrasi de pe card, iar produsul nu a ajuns niciodata in posesia noastra. Ce ar trebui sa fac?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:26, 16 Ianuarie 2022
O plangere la poitie, dar... tare ma tem ca este ca in zicala: "Pinde orbul, scoate-i ochii."
~ Conținut șters la cerere ~
Puteti sa cereti bancii sa va returneze banii. Ei au obligatia de a nu permite relatii comerciale atunci cand suspecteaza ca unul dintre participanti nu este de incredere. Trebuie sa spuneti bancii neaparat ca bunul nu a fost livrat, va vor cere probabil vreun mijloc de proba prin care sa demonstrati ca nu ati primit bunul (nu stiu exact ce mijloc de proba, va vor spune ei), si apoi dureaza o perioada (de exemplu 30 sau 45 de zile), dar banca va returneaza banii.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
vise...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Frauda bancara razvancrg razvancrg Buna ziua, Am fost vitima unei fraude bancare pe data de 25.07.2015, din contul meu s-au facut 5 tranzactii online catre UK, in valoare totala de 4700 lei, ... (vezi toată discuția)
Am cumpărat marfă din china dar coletul a avut adresa de livrare incorectă și a fost returnat. ce post să fac, pentru că nu vor să-mi restituie banii? maria mina maria mina Buna seara, am trimis pe data de 23.10.2017 suma de 1815$ spre o firma din china ( cu care am mai colaborat) iar coletul care a ajuns avea detalii incorecte ... (vezi toată discuția)
Problema chargeback nedisputat de catre procesatorul de carduri MMORPGReseller MMORPGReseller PS: Daca un avocat crede ca exista sanse de a recupera banii, sunt dispus de a da curs tuturor cailor de atac pentru a-mi recupera banii! Buna ... (vezi toată discuția)