avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 458 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... intoacerea la locul de munca dupa concediu ingrijire ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

intoacerea la locul de munca dupa concediu ingrijire copil cu varsta de pana la 2 ani

Stimate doamna, domn,

Sunt asistenta medicala la un dispensar medical din centrul Iasiului.Lucrez acolo din 1992. In martie 2007 am dat nastere celui de-al doilea copil si am intrat timp de doi ani in concediul pentru cresterea copilului. La indicatia medicilor, concediul a fost prelungit cu inca un an.
In decembrie, anul trecut m-am intors la fostul meu loc de munca. In absenta mea, doctorul cu care lucrez a angajat o alta persoana (cu norma intrega).La intoarcere, am fost instiintata ca voi lucra o jumatate de norma.
Intrebarea mea este: cum sa actionez in aceasta situatie si care sunt drepturile mele legale?
Va multumesc anticipat!
Cu stima,
Lucia One
Cel mai recent răspuns: STEFANIA EVA , utilizator 08:30, 13 Ianuarie 2010
Pe perioada CIC contractul de munca este suspendat iar angajatorul nu poate angaja pe acel post decit pe durata determinata, intrucit trebuie sa va ocupati vechiul post. Faceti o reclamatie la ITM si toodata actionati si in justitie intrucit aveti 30 de zile de la data cins s-a louat masura abuziva de a lucra cu 1/2 norma
Postul putea fi ocupat doar pe perioada suspendarii contractului tau de munca , la intoarcerea la munca angajatorul este obligat sa va reincadreze la fel cum ati fost incadrata inaintea suspendarii . Actionati in instanta , dar in prealabil faceti o adresa la angajator in care sa expuneti motivele de drept si de fapt care va indreptatesc sa va reluati activitatea .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură