am achizitionat online un telefon cu factura si garantie. dupa cateva zile am observat un defect si l-am trimis la garantie. Serviceul producatorului mi-a transmis ca nu il poate repara pentru ca telefonu a fost scos din circuit (declara nefolosibil) si nu au cum sa repare asa ceva.
am informat magazinul de unde l-am achizitionat. Intrebarea mea e: as putea cere un refund?
Magazinul nefiind unul foarte mare, e posibil sa patesc la fel si cu urmatorul produs si sa raman cu un produs care nu il pot folosi (avand in vedere ca e un top de gama).
service-ul producatorului este acelasi cu cel agreat de vanzator? adica cel inscris pe certificatul de garantie?
1. daca da, atunci e in regula si puteti cere executarea garantiei, astfel: mai intai inlocuirea produsului neconform cu altul, nou, iar apoi restituirea.
2. daca nu, dar service-ul doar s-a uitat la telefon (l-a identificat), se aplica pct. 1
2. daca nu, si service-ul producatorului a violat etichetele de integritate a telefonului, tocmai ati pierdut garantia.
nu uitati: garantia de conformitate e in sarcina vanzatorului, nu a producatorului. cu scuze, dar asa se intampla cand umblati dupa chilipiruri