avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 353 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. Suntem o asociatie de proprietari care a ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. Suntem o asociatie de proprietari care a incheiat ...

Buna ziua. Suntem o asociatie de proprietari care a incheiat un contract cu o firma ce nu isi respecta contractul. Obiectul contractului consta in achizitia si montarea unor bariere. Mentionam ca toate conditiile de plata si obtinerea avizelor necesare din partea noastra au fost respectate. Acum administratorul firmei respective ne tot amana cu lucrarea de cateva luni, nu ne mai raspunde la telefon sau mesaje cu zilele si evident ca de ceva timp invoca probleme cu stocul desi plata barierelor de catre noi a fost facuta de mai bine de un an de zile in speranta ca va achizitiona materialele si cand vom avea avizele gata sa demaram treaba. A incercat sa ne ceara mai multi bani pentru ca intre timp materialele s-au scumpit, am incercat personal o solutionare amiabila si rezilierea contractului tinand cont ca nu a cumparat nimic din ce trebuia instalat la noi dar "s-a razgandit brusc" si a acceptat sa faca lucrarea "in pierdere". Eram convins ca nu vom rezolva nimic doar discutand telefonic, asa ca am cerut confirmare si angajament in scris pe email, am primit dar nici de data asta nu si-a respectat promisiunea. Am cerut iar dar in scris iar rezilierea contractului si returnarea banilor in termen de cateva zile, dar evident ca nici asta nu s-a intamplat si in plus nici nu ne mai raspunde. Am facut o plangere catre ANPC dar as dori sa stiu unde ma mai pot adresa. Am ales un furnizor de servicii pe care l-am verificat inainte si am observat ca participa destul de des in licitatii publice pentru sisteme de monitorizare la nivel de primarii, institutii de stat, etc! Orice parere si recomandare catre ce demersuri as putea face mai departe va fi primita cu bucurie!
Beneficiar: Asociatia de proprietari judetul Ilfov
Furnizor: companie cu sediul in jud. Giurgiu
Ultima modificare: Luni, 14 Februarie 2022
spinuionut85, utilizator
Cel mai recent răspuns: spinuionut85 , utilizator 13:02, 15 Februarie 2022
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua!
Mai puteti intenta o actiune in instanta prin care sa solicitati rezolutiunea contractului si restituirea prestatiilor achitate.
Apelati la un avocat si notificare de chemare in instanta.
Poate asa se misca mai repede... daca nu... mergeti cu procesul mai departe.
Va multumesc pentru sfat! V-am trimis un email.

Avocat Iofcea Maria-Cristina a scris:

Buna ziua!
Mai puteti intenta o actiune in instanta prin care sa solicitati rezolutiunea contractului si restituirea prestatiilor achitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Debransare la brasov, tibiolah tibiolah Debransare in Brasov, Avand in vedere calitatea foarte proasta al agentului termic (atat ca perioade de livrare, cat si ca parametrii tehnici), din dorinta ... (vezi toată discuția)
Rezolutiune contract - bună ziua , am încheiat in data de 16 06.2020 un contract prestări ... camy_jon camy_jon Bună ziua , Am încheiat in data de 16 06.2020 un contract prestări servicii cu un furnizor în vederea accesului la sistemul de distribuție gaze naturale ... (vezi toată discuția)
Reziliere abuziva contract lucrari de constructie din partea prestatorului akyla akyla In luna Mai 2022 am realizat un \"Contract executie lucrari de constructie\" in care se mentionau cerinte: unele generale gen \"glet + amorsa + varuit\" sau \" ... (vezi toată discuția)