avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... pensie de urmas la al doilea master
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

pensie de urmas la al doilea master

Buna ziua.
Sunt studenta la un master la id in anul 1 si am 22 de ani. cand voi termina masterul voi avea 23 si voi primi pensie de urmas pana in saptembrie 2011.
Din cate stiu, pensia de urmas se primeste pana la 26 de ani pentru cazul in care inca fac parte dintr-o institutie de invatamant superior.
Intrebarea mea este: mai pot beneficia de pensie de urmas pana la 26 de ani, in 2013, printr-un al doilea master?
Cel mai recent răspuns: Anniemax , utilizator 11:14, 22 Ianuarie 2010
1. De cate ori urmati cursurile unei forme de invatamant, pana la varsta de 26 de ani, veti beneficia de pensia de urmas.
2. Trebuie ca de fiecare data sa va duceti la Casa de Pensii cu adeverinta de la institutia de invatamant pe care o frecventati.
M-a imbucurat mult raspunsul. Va multumesc:)
Anniemax a scris:
Buna ziua. Am deschis mai deult un subiect la care am primit un raspuns foare bun.
rmatoarele intrebari sunt continuarea acelui mesaj.
Mentionez din nou ca beneficiez de pensie de urmas, sunt la master in anul 1. Beneficiez de 2 pensii de urmas, una civila(dupa mama) si una militara(dupa tata).
1.Daca nu termin masterul, doar anul, dupa care renunt ca sa ma inscriu la alt master/alta facultate primesc in continuare pensie de urmas?
2. Raspunsul la acest topic cat si la topicul precedent deschis de mine "pensie de urmas la al doilea master" e valabil atat pentru pensia civila cat si pentru cea militara? Traiesc cu impresia ca in celalalt topic raspunsul era valabil doar pentru civila.
Linkul catre celalalt topic este:
www.avocatnet.ro/con ...

Interventie moderator: Am rugamintea sa nu mai deschideti alte topicuri in legatura cu aceeasi problema si sa cititi Regulamentul de postare.
Multumesc!