intrucit nu am fost inteles suficient (sper ca a fost ceva involuntar, nu din dorinta de a lua apararea presedintelui), revin cu texte din legea 230 :
Art. 35. - (1) Pentru activitatea de administrare care include activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie , asociatia de proprietari poate angaja fie persoane fizice atestate pentru functia de administrator de imobile, fie poate incheia contract de administrare cu persoane juridice specializate si autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociatiilor de proprietari ori care au ca activitate principala administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract.
Art. 36. - Administratorul, persoana fizica sau juridica, are, in principal, urmatoarele atributii:
a) prestarea serviciilor in mod profesional;
b) gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti;
c) efectuarea formalitatilor necesare in angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea si intretinerea cladirii, derularea si urmarirea realizarii acestor contracte;
in situatia expusa de mine, NU EXISTA UN ADMINISTRATOR ATESTAT pentru casierie si activitati de administrare tehnica, iar PFA-ul anterior si firma de contabilitate actuala au facut si fac NUMAI calculele de intretinere, si nu cred ca au prezentat vreodata acel atestat, deci nu trebuiau angajate. dealtfel, PFA-ul nici macar nu l-am gasit in evidenta Registrului Comertului
cit despre presedinte, iata ce spune legea 230 :
Art. 31. - (1) Presedintele asociatiei de proprietari reprezinta asociatia in derularea contractelor si isi asuma obligatii in numele acesteia. El reprezinta asociatia de proprietari in relatiile cu tertii, inclusiv in actiunile initiate de asociatie impotriva unui proprietar care nu si-a indeplinit obligatiile fata de asociatie sau in procesele initiate de un proprietar care contesta o hotarare a adunarii generale a proprietarilor.
(2) Presedintele asociatiei de proprietari supravegheaza si urmareste aplicarea hotararilor adunarii generale, respectarea prevederilor statutului si acordului de asociere, precum si aplicarea deciziilor comitetului executiv. Acesta, in functie de situatie, poate propune comitetului executiv sau adunarii generale, dupa caz, masuri impotriva celor care nu respecta regulile, regulamentele, hotararile si decizii
ESTE LEGAL ca presedintele si casiera (sotia acestuia)sa gestioneze fondurile asociatiei (atribut specific administratorului), stiut fiind faptul ca firma de contabilitate face numai calculele de intretinere si nu se atinge NICIODATA de banii asociatiei, exceptie facind contravaloarea muncii prestate prin contract
???