avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 869 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Profesor am dreptul la alt job?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Profesor am dreptul la alt job?

Sunt profesor cu norma intreaga. Am 18 ore pe saptamana . Sunt in preaviz. Am demisionat. Acesta este valabil pana pe 29 ianuarie. Am semnat un contract full time cu o firma privata incepand cu 28 ian. Ce o sa se intample? Este ilegal? Pot remedia prin lluarea de concediu fara plata o zi la scoala unde profesez? sau nu am dreptul la concediu in preaviz?
Cel mai recent răspuns: valentinagro , utilizator 15:34, 14 Ianuarie 2010
Va dorim sa va bucurati de noul loc de munca.
Sa va fie bine acolo!

NU va faceti probleme. Eventual puteti sa discutati cu directorul ca in ziua aceea sa asigure un inlocuitor (asta daca aveti ore). Daca nu va intelegeti cu el puteti face o cerere de fara plata ptr acea zi.
Perioada de preaviz nu va anuleaza dreptul de a obtine concediu fara plata, daca acesta va este aprobat. Mai mult, in aceasta perioada aveti dreptul de a lucra numai 4 ore pe zi.
Puteti, de asemenea, obtine de la firma privata unde ati semnat CIM, doua zile de invoire, pana pe 30 ianuarie, explicand situatia si prezentindu-va la scoala pana pe 29 ianuarie.
Exista cai legale de rezolvare a situatiei.
zaharia65_2 a scris:

Perioada de preaviz nu va anuleaza dreptul de a obtine concediu fara plata, daca acesta va este aprobat. Mai mult, in aceasta perioada aveti dreptul de a lucra numai 4 ore pe zi.
Puteti, de asemenea, obtine de la firma privata unde ati semnat CIM, doua zile de invoire, pana pe 30 ianuarie, explicand situatia si prezentindu-va la scoala pana pe 29 ianuarie.
Exista cai legale de rezolvare a situatiei.

Imi pare rau, dar trebuie sa va spun ca acel drept de a lucra numai 4 ore/zi se refera la preavizul in cazul concedierii. Dl profesor si-a dat demisia.
Este alta situatie.