Bună ziua,
În cadrul firmei în care lucrez. există mai multe departamente. Managerul departamentului din care fac parte, ne-a transmis că o dată cu încetarea stării de alertă, nu mai acceptă să lucrăm de acasă (lucra câte 2 zile de săptămână prin rotație).
Conform ctr. de muncă, dreptul de a lucra de acasă în anumite zile (maxim 4/săpt.) nu este limitat la existența stării de alertă.
Celelalte departamente, și-au păstrat modalitatea de lucru ca și până acum.
În ctr. de muncă este prevăzut faptul că orice modificare a contractului se va lua printr-o decizie unilaterală sau o decizie la nivel de companie (pentru toată lumea în egală măsură, înțeleg eu).
Având în vedere aceste condiții, vă întreb, cât de corectă este această decizie a managerului de departament?
Act aditional prin care se mentioneaza ca `angajatul X isi poate desfasura activitatea si in regim de telemunca, incepand cu data ....., un nr. de max. 4 zile/ saptamana`
Telemunca
CristiApo
Buna ziua!
In data de 01.10.2020 am primit un email de la un superior, fara vreo notificare in prealabil sau o discuție verbală, in care mi se spune că s-a ... (vezi toată discuția)