Buna ziua. Am și eu o problema. Am trimis un aparat foto DSLR pentru calibrare pe garanție. Menționez ca am împachetat coletul in folie de protecție cu bule de aer iar cutia a ajuns intacta la service conform pozelor de Receptie . In prima zi am primit email ca Operațiune costa 450 de lei și nu se face pe garanție, iar a doua zi am primit mail sa nu iau in seama mailul anterior ca nu s-a terminat constatarea. După câteva ore primesc email ca aparatul este spart și de asta nu funcționează. Aparatul era ca nou și in garanție . Cei de la service nu recunosc ca l-au spart și când le-am zis ca fac plângere la ANPC au spus ca nu le pasa. Am poze cu toate conversațiile și mailurile de la ei. Cum pot proceda?
Faceti plangere la ANPC. Anexati toate dovezile, inclusiv mailurile. si scrieti tot. Sunt patita cu ei.
Dupa reclamatie m-a sunat avocatul firmei. Un individ cu mult tupeu dar fara cunostinte in materie de foto. Nu va lasati intimidat de el. Eu asa am rezolvat.
Succes!