Daca v-ati adresat conducerii asociatiei de proprietari si v-au raspuns cu
Nu avem voie - fara alte explicatii, pot sa va garantez ca acestia sunt lipsiti de tact si vor scandal sau altceva...
Raspunsul este atat de simplu:
Legea 196 / 2018:
CAPITOLUL VII
Veniturile şi cheltuielile asociaţiei de proprietari
SECŢIUNEA 1
Veniturile asociaţiei de proprietari
Art. 70. - (1) Toate veniturile obţinute din exploatarea proprietăţii comune,
inclusiv veniturile din dobânzi bancare, aparţin asociaţiei de proprietari.
(2) Veniturile prevăzute la alin. (1) alimentează numai fondul de reparaţii al
asociaţiei de proprietari şi nu se plătesc proprietarilor. Lista acestor venituri,
precum şi cheltuielile aferente lor sunt prezentate semestrial, într-un raport
afişat la avizierul asociaţiei, şi se evidenţiază în registrul unic de venituri şi
cheltuieli al asociaţiei de proprietari.
Puteau sa va arate partea de legislatie si , in prima instanta va lamureati, dar partea mai grea urmeaza: avem bani si nu stim ce sa facem cu ei... Vedeti ca este greu, dar mai multe minti puse la contributie (daca sunt intrebate), ar putea gasi loc de cheltuiala gospodareasca si cu folos.
Asadar, provocati conducerea as. prop. la discutii, aratati-le cateva "obiective" ce s-ar putea imbunatati pe-acolo, prin asociatia dvs.
Si dvs. aveti dreptate , dar suspiciunile dispar daca conducerea as. prop. isi face datoria sa va informeaza, asa cum zice legea, adica semestrial.
Mult succes!