Buna ziua! Am facut o rezervare la o proprietate prin Booking.com platind 170 ron prin aceasta aplicatie. Sosind la proprietate am contactat telefonic si apoi prin WhatsUpp proprietara si intr-un tarziu mi-a scris ca are probleme cu apartamentul, sa fac anularea tot prin Booking si dansa imi restituie banii. Acum nu recunoaste ca trebuie sa mi-i dea inapoi conform intelegerii, ci afirma ca am facut anularea din proprie dorinta si asa ca pierd suma achitata.
Intrebare: unde sa ma adresez si cum sa procedez pentru a determina proprietara sa-mi restituie banii (cei de la Booking.com spun ca degeaba am facut reclamatie dupa 2 zile, trebuia chiar atunci cand am fost refuzata, altfel ei nu ma pot ajuta). In sustinerea celor afirmate am doar conversatiile din telefonul meu cu dansa, prin aplicatia WhatsUpp.
Multumesc pentru sfaturi!
Pt 170 lei nu prea se merita efortuln pt un proces,iar o notificare facuta de av sau trimisa prin executor costa mai mult.Amenintati cu o plangere pt inselaciune..Daca chiar vreti faceti o cerere cu valoare redusa in instanta ..
Avans cazare
Jokers22
Buna ziua!Am si eu o nelamurire, am sunat la o vila pentru la vara, o perioada de 5 nopti. Doamna respectiva mi a cerut avans pe un iban al firmei, pentru ... (vezi toată discuția)