avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Pacaleala de la o proprietate rezervare prin ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Pacaleala de la o proprietate rezervare prin Booking.com

Buna ziua! Am facut o rezervare la o proprietate prin Booking.com platind 170 ron prin aceasta aplicatie. Sosind la proprietate am contactat telefonic si apoi prin WhatsUpp proprietara si intr-un tarziu mi-a scris ca are probleme cu apartamentul, sa fac anularea tot prin Booking si dansa imi restituie banii. Acum nu recunoaste ca trebuie sa mi-i dea inapoi conform intelegerii, ci afirma ca am facut anularea din proprie dorinta si asa ca pierd suma achitata.
Intrebare: unde sa ma adresez si cum sa procedez pentru a determina proprietara sa-mi restituie banii (cei de la Booking.com spun ca degeaba am facut reclamatie dupa 2 zile, trebuia chiar atunci cand am fost refuzata, altfel ei nu ma pot ajuta). In sustinerea celor afirmate am doar conversatiile din telefonul meu cu dansa, prin aplicatia WhatsUpp.
Multumesc pentru sfaturi!
Cel mai recent răspuns: VeraPetre , utilizator 18:35, 13 Aprilie 2022
~ Conținut șters la cerere ~
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pt 170 lei nu prea se merita efortuln pt un proces,iar o notificare facuta de av sau trimisa prin executor costa mai mult.Amenintati cu o plangere pt inselaciune..Daca chiar vreti faceti o cerere cu valoare redusa in instanta ..
Ultima modificare: Miercuri, 13 Aprilie 2022
CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT, Avocat
Vă mulțumesc mult pentru răspuns!!
Așa este, e prea mare efortul, dar merita din plin o lecție de corectitudine. Mulțumesc mult pentru răspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani de la booking.com Razwy Razwy Buna ziua, As avea nevoie de sfatul dvs. in legatura cu urmatoarea problema: in luna august am calatorit in Macedonia si am rezervat o cazare pentru 3 nopti ... (vezi toată discuția)
Rezervare booking anulată de proprietar anadumitru1 anadumitru1 Buna ziua, In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018. Am achitat avansul pentru o noapte ... (vezi toată discuția)
Avans cazare Jokers22 Jokers22 Buna ziua!Am si eu o nelamurire, am sunat la o vila pentru la vara, o perioada de 5 nopti. Doamna respectiva mi a cerut avans pe un iban al firmei, pentru ... (vezi toată discuția)