In calitatea de proprietar si membru al asociatiei de proprietari am depus o cerere catre presedintele asociatiei de proprietari. Exista vreun termen legal in care este obligat sa imi raspunda la cerere?
Mentionez ca cererea am formulat-o in scris si am depus-o la cutia postala a asociatiei si totdata am trimis-o pe adresa de email a asociatiei.
Aveti confirmare de primire e.mail ? Puteati trimite sesizarea prin posta cu confirmare de primire.
Nu exista un termen expres mentionat in legea asociatiilor de proprietari in care sa primiti raspuns la cererile formulate. Va trebui sa insistati, eventual fata in fata. Puteti avea surpriza sa vi se spuna ca nu s-a primit nicio cerere.
mlgeorgescu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Multumesc pentru raspuns. Da, am dovada ca cererea a fost primita pe mail. Intre timp am gasit si art 57 care vad ca zice urmatoarele:
"raspunde in scris la sesizarile si contestatiile scrise ale proprietarilor din condominiu in termen de maximum 10 zile de la primirea acestora;"
Sesizați în scris comitetul executiv dacă nu a răspuns.
Exista si calea justiției după aceea.
Din păcate, de multe ori fără intervenția unui avocat nu prea se rezolva.