Buna ziua, am întâmpinat ieri o problema la un bancomat BCR, am vrut sa-mi depun o suma de bani in cont prin intermediul acestuia, dar aparatul a dat eroare de hardware și nici nu mi-au intrat banii in cont și nici bancomatul nu mi-a restituit. Am fost la ghișeu sa le spun ce s-a întâmplat și mi-au dat un număr de telefon unde am făcut o sesizare, problema e ca timpul de așteptare pana la soluționare e de pana la 30 de zile, ceea ce mi enorm. Ce mi-ai recomanda in aceasta situație ca sa-mi recuperez banii cât mai repede?
Va recomand sa formulati o notificare scrisa - preferabil, prin avocat - prin care sa solicitati restituirea sumei de bani intr-un anumit termen. Prin aceasta notificare, ar fi bine sa le puneti in vedere ca in situatia in care situatia nu se rezolva pe cale amiabila, sunteti pregatit sa initati demersurile legale impotriva Bancii.
Din experienta mea, bancile sunt mult mai receptive la astfel de notificari...